close

 

陳皮爸其實都有好努力為陳皮付出, 不過當然我仲覺得唔夠多!!Haha

有左陳皮後真係嘈多左haha.

陳皮爸往往因為一句說話而被我鬧到一發不可收拾!

 

 

所以想比各位豬隊友一個溫馨提示, 千奇唔好同老婆講以下既說話!

 

1. 個仔都唔跟我, 佢淨係要你! 你抱返啦!

 

 

呢句真係找死, 尤其是我係在職媽媽, 我對佢既時間同你一樣, 佢一講呢句我就無明火起!!!!

 

唔跟你? 咁你知唔知點解佢唔跟你??

因為餵奶又係我, 換片又係我,

陪訓又係我, 陪玩又係我

你唔陪佢, 佢又點會跟你?

佢喊咪氹下佢羅! 唔跟你大晒!

 

 

2. 一沖完涼出黎, 陳皮爸: “沖咁耐架, 佢喊啦! 要搵你”

 

沖10分鐘叫耐? 你係廁所半個鐘又得?

喊你咪氹佢羅! 喊就係因為搵我架啦?

我湊就唔喊架!!! (雖然有時我一抱又真係唔喊hahahah)

 

 

3. 當我睇緊電話, 陳皮爸同個仔講: 媽媽玩電話唔理你呀?

 

雖然我知佢講笑, 但我都係忍唔住! haha

係呀, 我玩電話唔得架? 你玩成日就得?

 

4. 呢個危險呀, 唔好比佢玩! 唔好比佢睇電視呀! 唔好比呢樣佢食! 你咳就帶返口罩!

 

呡個危險呀, 唔好比佢玩! < 咁巴閉你自己陪返佢玩!! 我睇住有幾危險!

唔好比佢睇電視呀!< 咁你陪佢入房玩, 我去睇你睇緊既電視

唔好比呢樣佢食!< 咁以後你負責餵啦!

你咳帶返口罩! < 我唔舒服你湊返啦, 費事傳染你個仔!!

有時咳唔係因為唔舒服! 你估我病仲會唔帶口罩咩?

 

 

豬隊友!!你覺得你老婆會唔緊張個仔嗎?? 如果你湊既時間比佢少, 就少說話多做事.

我其實好民主, 我都有同陳皮爸講, 兩個人意見不同既時候總有一個人講事, 咁最公平就係邊個負責做就邊個話事!!如果你唔認同我做既方法, 最簡單就係自己湊返, 我絕對無意見!

好似沖涼係陳皮爸負責, 我係唔會批評佢沖涼既方式, 你沖就你話事.

 

 

不過其實豬隊友都好努力架啦! 陳皮爸雖然湊既時間比我少, 但其他野佢做野咁濟!

沖奶煮粥洗奶樽煲水洗衫換床單抹地多數都係佢做既, 所以佢唔湊仔都有做好多野,

只係比我得閒少少. 如果可以講少D錯既野就perfect啦!!!haha

 

附上溫馨親子照一張

 

 

 

Follow me:

Instagram: https://www.instagram.com/kaden.hk/

Facebook :https://www.facebook.com/kaden.hk

 

 

2019大阪櫻花之旅

出門旅行必備三寶

大阪親子酒店推薦

BB溫泉初體驗-大阪空庭溫泉

[大阪親子遊-万博記念公園]

 

育兒篇

在職媽媽加固之路BLW vs 粥仔

濕疹媽媽最愛保濕用品分享

陪月篇: 究竟應唔應該請?請又要考慮咩?

生仔篇: 公立定私家?

豬隊友最易激嬲媽咪既說話!

四間Playgroup試堂分享

 

玩樂購物篇

唔駛排隊唔駛聽講座都有禮物送既媽媽會

團購寫真信唔信得過?

[G-market Playmat 購物篇]

[荔枝角大樹先生 - 初體驗]


 

 



 

arrow
arrow

    陳皮媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()